mobilen är karko, sonen är sjuk o jag har ont

min tele har fått spel, displayen är helt svart, den fungerar men man ser itne vem som ringer, o det är frustrerande.. detta måste vara dagens ilansproblem, för förr visste man itne vem det var som ringde heller.. men man svarade glatt ändå. problemet ligger väl i att man numera har alla telenummer som man brukar ringa, i mobilen o bara i mobilen. jag har 3 snabbnummer, maken syrran o pappa.. och ett visst antal kan jag i huvudet.. men mer är det inte.. så mkt frustrerande... kunde inte ens ringa dagis o berätta att W är sjuk.. =//
  Som sagt. sonen är sjuk.. spydde ner hela lägenheten 4 ggr igår..  snacka om att ungen blev ren.. han fick duscha 4 ggr oxå.. sista gången sa han själv, "jaha mamma.. jag går o ställer mig i duschen".. hahaha.. *sötnos"
  Jag berättade ju om allt vårt pollen här hemma.. o igår var ju stora städar dagen, blev jättebra.. o skänt är det att ha det gjort, men i följd på det blir det stora vilar dagen idag.. då jag knappt kan röra mig. jag har nog aldrig varit sååå frustrerad över att inte kunna göra något som just nu!! jag blir galen.. vill ha ut battingen nu, så att jag kan få tillbak liiite av min rörlighet.... *grrr*
Hela våren har jag varit på jakt efter den bästa barnvagnen till nummer 2... egentligen sa jag från början att det itne spelade nån roll vad det var för vagn.. bara den var säker o rullade. =) Men när man skulle ha en vagn til Wiggo.. då var man minsann i alla barnvagns butiker o kollade så fort man hade plusat på stickan.. =) nu är det då 3 veckor kvar tills bebis "ska" anlända.. o ingen vagn är fixad än..
första gången var jag nöjd med mitt val av vagn, i ca 4 månader sen ville jag byta.. o det gjorde jag.. men på wiggos 2års dag stal dom hans vagn.. den där braiga vagnen som jag lagt sjukt mkt pengar på!!.. Det var då jag bestämde mig för att inte köpa något dyrt nästa gång..  men huuur lätt är det då? Alla vagnar är dyra.. men till saken hör att jag funderade på att köpa en braig vagn till, men begagnad.. men ångrade mig i sista sekund, jag ska inte ha en begagnad vagn. hahahaha..
Men igår hittade jag iallafall en  annons på en sprillans ny vagn, som påminner om min braiga vagn.. o DEN ska vi titta på idag.  Kan ni förstå.. jag ska kolla på  1a vagnen 3 veckor innan bebis kommer??!! förra gången hade man ju en vagn innan man ens kommit in i v20.. hahaha... 
nähä.. nu ska jag kolla så att sonen får i sig någon vätska..
kram o ha en fantastiskt trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0