Ny vecka, nya möjligheter..

Helgen har varit helt fantastisk. i lördags hade vi en sån där fixar dag.. då man gör sånt där smått o gott som man inte hinner med i veckorna.  På sen eftermiddag träffade vi Carro o Henrik Kolbjer med vänner o hade picknick i hagaparken, det var verkligen supermysigt.. Sting njöt av att få rulla runt i gräset, och Wiggo spelade fotboll med Rickard hela tiden.. själv satt jag o njöt av det fina vädret.
Igår åkte vi ut till Ekerö o var där hela dagen, med Sebbe på dagis o hans föräldrar.. det var så trevligt att det nästan kändes vemodigt att åka hem, men har man en 3åring.. så bör man ju inte sitta i solen hela dagen.. men idag är vi alla lite färgade av solen.. och det känns bra att få lite färg iallfall.. =) Pappa kom på kvällen, och stannar hela veckan.. helt perfekt för mig.. han har lovat att hjälpa mig med allt möjligt. så som tvätta fönster, fixa i källaren.. lämna o hämta på dagis.. ta hand om hunden..osv.. kan det bli bättre???  =)) det är ju så att man själv inte kommer ha något att göra.. =))
Nähä... nu ska jag till Barnmorskan för att se om min lilla bebis behagat att vända sig åt "rätt" håll... annars ska det bokas in en tid för läkarbesök för någon form av åtgärd..
Sen ska jag sätta mig på balkongen o njuta av vårt underbara väder!

Kramolockos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0