ny dator!

Vi var i väg o köpte en laptop igår!!  Ja vi var väl en av de sista familjerna som levde med en stationär dator.. men i det hela har det mest handlat om att både jag o Rickard har ju haft datorer på jobbet. o då har inte intresset av att sitta vid ens egna dator hemma varit så stort.. men när jag sen gick hem för att vara mammaledig, så var det lite frustrerande att sitta vid den datorn hemma. Det tillhör även att vi har den stationära datorn i ett data skåp i sonens rum, för att den helt enkelt inte får plats någon annanstans.. Men NU.. nu kan vi ta bort den.. för nu kan man ju lägga undan laptopen i stort sett varstans.. =) Jag tycker även att det är skönt att man kan sitta i samma rum, fast att den ene tittar på tv o den andre vid datorn..  *me like*

Nu är det verkligen dax att bebis kommer ut tycker vi här hemma.. jag är inte till stor hjälp o sonen är frustrerad över att mamma inte kan leka med honom.  Såå nu är jag less på riktigt!! 
Ilördags var vi och hälsade på J&R
och dera underbart söta nyfödda dotter L. Wiggo var så exalterad o stod mest o skakade.. han ville hålla,klappa ta på henne hela tiden.. så söt! sen sa han, "mamma ska vi ta med oss bebisen hem nu".. han förstod inte att det INTE var vår bebis.. *söta*  Så sen i lördags har det tjatats om när vi får hem vår egen bebis!!  =)  Detta fantastiska barn!! Älskar honom av hela mitt hjärta!!

Trevlig tisdag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0