jag ska inte tjata mer..

om min graviditet.. sker det så sker det.. o nån gång ska den ju ut.. den där lilla/e..

Alla pratar om M.Jackson idag.. visst jag förstår det. han har ju dött.. men ärligt talat jag vet inte om jag kan sörja honom.. en gång i tiden lyssnade jag på hans musik.. ,men som vuxen kan jag bara inte gilla honom. Jag tror faktiskt, o läs nu VAD JAG TROR.. att mannen var en pedofil, kanske ingen av de grövre sorterna, men något fel måste det varit i hans huvud.. varför annars bara vilja umgås med barn??!!  Jag är inte heller världens mest pålästa inom ämnet o Michael.. men om det hade varit en annan mindre känd man.. då hade alla skrikit pedofil direkt.. så japp.. min åsikt.. kan inte sörja en pedofil, men hans musik från förr var bra.. den kan jag sörja..


Syrran kom förbi i morse.. vi åt frukost tillsammans.. sen gick vi ut i parken o solade våra magar lite.. =) skönt.. men man orkar inte så länge.. jag vill bara lägga mig ner.. men jag kan inte ligga på rygg.. då kan jag inte andas. men 1.5 timme blev det iallafall.. sen kan jag sitta en stund på balkongen nu i em oxå.. Syrran är i väg o köper vattenmelon nu.. =) jammiee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0