home alone

ja idag åkte jag förbi rickards jobb, och lämnade av hunden där, efter att jag lämnat lilleman på dagis. Kändes så skönt att kunna göra det. Vara själv är mkt underskattat. Men egentligen önskade jag att jag kunnat somna.. men det blev bara attvila lite på soffan, o slö titta lite på tv.. men det fungerar ju det oxå.. =)
Ikväll ska jag iväg o färga o klippa mitt hår. Äntligen.. min utväxt är katastrofal.. o gråhårig har jag blivit!! Tänker inte klippa mig kort.. men en lugg kan ju ge lite förändring tänkte jag. Så ikväll är väl den enda kvällen som jag inte vill att bebis ska titta ut.. *S*
Inget kul har hämt idag.. så då bliri nte uppdateringen så kul heller.. så jag lämnar här!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0