gör en sömnig..

Är det något som kan göra mig sömning så är det speedway... det är ett ständigt surrande... man ser dessa motorcyklar(?) köra runt runt runt.. o emellanåt är det ett par töser framme med olika färger på sina paraplyer.. o åmar sig lite.. sen ett nytt varv.. o dessa kommentatorer är sååå sävliga..  som sagt  *gäsp* jag blir så trött! varför jag tittar??? inte jag min MAN tycker det är sååå intressant.. men som jag nämt förut.. vad är INTE intressant när det gäller sport!!

idag är jag sååå trött i ryggen.. försökte vila bort det, men det gick inte denna gången.. skönt att få ta det lugnt i några dagar då R är hemma.. känns alltid extra bra att vila när han är hemma.. =) Nu ska här sparas krafter.. äta pasta o gröt.. vi har ju ett maraton framför oss! *S*

SES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0