en ledsen 3åring..

Jag veti nte vad det är med min lilla son idag.. han är helt förstörd över att gå till dagis.. Han gråter så fort man nämner dagis.. o vägrar verklgien att gå. jag själv är alldeles för trött o sliten i kroppen för att ta striden. att jaga honom o klä på honom gör ont i mitt mammahjärta.. så jag låter honom vara hemma idag.. Känns ju så fel oxå, att tvinga iväg honom när jag går hemma.. jag ringde till dagis, o dom tyckte att jag skulle försöka få dit honom, det kanske går över.. men tänk om det inte gör det.. då har jag slitit som ett djur, för att klä honom.. o sen ändå ta med honom hem efter det.. nää.. han får stanna hemma.. men vad hittar man på en sån här dag då??
Som tur är, vilar fortfarande sonen middag mitt på dagen, så då fär vi vila tillsammans... Gör jag fel???

Imorse  fick jag ett mess av min vän Rosa.. hon fick en dotter inatt.. liiiten liten sak.. 2500gr 45 cm lång... grattis till henne och Jocke! Lite putt är jag allt.. dom skulle inte haft förräns den 12 juli.. o jag ska ha typ nu.. o dom får före mig/oss..  *grr* hahaha.. jag som är såååå trött på denna hyddan nu!!  men självklart är jag glad för deras skull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0