Semestertider

Egentligen blir jag så matt av att planera semester... Vi får fasiken aldrig ihop det!! Vi har pratat om att åka utomlands nån av veckorna vi har semester.. men vi ska även till söderhamn.. o till skåne/småland. Men min kära make har redan semestern utstakad.. hur o när o var vi ska göra vilket.. det börjar med att han åker till Kilafors på rockweekend.. sen ska vi komma upp o hämta honom för att sedan köra till söderhamn. ska vara där några dagar.. för att sedan köra hem.. vara hemma o tvätta lite o iväg någon dag senare.. till skåne. där e vi några dagar.. åker hem.. fixar igen.. o sen.. ja det är där han vill få in en resa... problemet som jag tycker det är.. det är att han tror på fullaste allvar att han ska hitta en resa på exakt det datumet som passar honom.. det vill säga när vi kommit hem från skåne .. bla bla..  Han ringer till mig o berättar att han hittat en superbra resa.. jag får gå in o titta på hem sidan... vi pratar på telefon hur bra det skulle vara för Wiggo.. osv... man börjar tänka på det.. ser hur mysigt ut som helst..
 men då kommer det.. "men jag får leta vidare.. det passar inte med datumen.." jag frågar om vi har semester då.. " ja det har vi. men det passar inte med planeringen"..      just nu vill jag bara säga.. "j**la id***t"  men det gör jag ju såklart inte.. man är ju en snäll fru.. =) 
jag menar på.. vad är viktigast... att åka till söderhamn,skåne/småland eller komma iväg o ta hand om oss själva efter ett mkt hektiskt år... ja jag förstår mig inte på honom iband!!! 

varför e det alltid vi som planerar in alla våra "kära" släktingar i vår semester.. men INGEN av dem planerar in oss i deras.. då kan jag fullkomligt skita i dem oxå.. på VÅR semester!!!  Så jaaa.. för min del kan jag hoppa över skåne/småland..  Pappa kommer ju upp en vecka.. på sin ENDA veckas semester, vill han träffa sitt barnbarn... hmm.. men han är ju trots allt barnbarn till 2 andra oxå...  nää.. nu släpper jag det här...

det blir väl ingen semester till Tunisien.. och jag orkar inte lägga mig i... han får bestämma hur vår sommar blir.. jag följer efter som en j***a robot!

Vilken UNDERBAR morgon det blev...

*surar*

     
*drömma om Tunisien kan man ju.. detta var lite av bilderna

Kommentarer
Postat av: Lave

Jag tycker att ni ska njuta själva! ÅK IVÄG OCH HA DET UNDERBART!kram söt

2008-07-10 @ 10:20:33
Postat av: emmie

sen när blev du en mespropp som låter sig köras rundor med... tittar på

2008-07-10 @ 10:24:10
Postat av: Lindha

jag vet inte.. har blivit en tönt!!!

2008-07-10 @ 10:53:42
Postat av: Tess

ÅK...

2008-07-12 @ 08:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0