Ett vuxet, moget beslut....

ja.. det är vad vi gjort nu. Då vi insåg tillslut att vår semester antagligen bara skulle innebära en massa stress för att få ihop allt, så la vi ner det här med att åka utomlands. Vi bestämde att vi kommer åka någonstans till vintern i stället. Det var som om jag äntligen kunde pusta ut!  Missförstå mig inte.. klart att jag oxå ville åka, men det skulle bli ett evigt farande.. inte någon plats alls för spontanitet.. o det är väl lite det semestern är till för??  iallafall enligt mig..
Vi bestämde att vi skulle betala av lite på lån o sånt i stället... bla mitt CSN lån.. för hela detta året.. lite på bilen osv.. SHIT! vi har aldrig tagit ett så moget beslut förrut... inte illa för att vara oss. Och visst.. det måste ju vara det bästa i det långa loppet.. då kan man spara med gott samvete.. att veta att man har pengar på banken utan att ha en massa höga lån.. inte för att vi har en "massa".. jajaja.. ni vet vad jag menar.

Idag har vi haft en städ o tvättdag..  kändes bra... annu bättre än vanligt.. efter vårt beslut.. så känns allt skönare.. vi är sams på riktigt och allt groll har retts ut... visst är det knäppt!! att bråka över en semester??!!  =)

I morgon ska jag ha en makeupklass med en kollega.. ska bli superkul.. jag gillar hennes naturliga färger.. o nu ska jag få hjälpa henne att välja färger inför hennes stundande bröllop.. jag ska få hjälpa henne på hennes stora dag! mkt smickrande att få vara med från "början".. hennes tärna ska också bli fiiin... men vi vet inte om hon kan komma imorgon.. men det är inte lika bråttom.. henne kan jag träffa en annan gång..

Nähä.. vi har lite av en myskväll framför oss.. o eftersom vårt lilla yrväder varit jättetrött idag.. och sovit en del.. så blir det nog en kväll med alla 3  närvarande.. =))  men det gör inget.. detä r ju helg!

Tack för alla uppmuntrande ord när jag betett mig som en surf'''a... =)

Grattis på födelsedagen Tina.. hoppas att du får en fin dag/kväll!


Kram alla som förtjänar det.. inte minst min man.. som jag älskar trots alla dispyter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0